Friday 23 January 2015

SOAL JAWAB PREMIUM BEAUTIFUL

SOAL JAWAB PREMIUM BEAUTIFUL

1) KENAPA PREMIUM BEAUTIFUL MAHAL SANGAT..??
  
    Saya setuju, kerana PB adalah superbrand products.  Saya bagi contohye ok..
★kite boleh tengok perbezaan di antara roti Gardenia & Roti high5. Apa rasa. ??
Mesti org pilih yang lebih sedap dan berkualiti tinggi kan.
Soo..sama dengan PREMIUM BEAUTIFUL.
2) ADAKAH PEMAKAIAN PB AKAN MENGGANGGU PEREDARAN DARAH & KESIHATAN SESEORANG.??
Tidak sama sekali, pakaian dalam pembentukan badan PB ini diperbuat daripada fabrik semulajadi seperti fiber, nilon, tetron, serta lain2 fabrik dan disulami dengan sinar infra merah jarak jauh (FAR-INFRARED-RAY) yang direka khas berdasarkan kajian dari bidang ergonomi. Ia menggalakkan peredaran darah dan kadar metabolisma badan. Selain itu, fabriknya mempunyai kuasa penyerapan yang sangat baik, alih udara dan sesuai utk dipakai seharian.
Pemakaian PB tidak akan menjejaskan kesihatan dan peredaran darah seseorang, malah Pemakaian utk jangka masa panjang akan menghasilkan kontur badan yg menarik.
3) BERAPA LAMAKAH KITA AKAN MELIHAT PERUBAHAN BADAN SESEORANG SETELAH MEMAKAI PB..??
  Biasanya, kita akan melihat hasil sejurus selepas memakainya dalam masa 1-6 bulan konsisten berdasarkan keadaan badan anda.
  Pada bulan pertama, lemak akan mula beralih, 3 bulan kemudian lemak akan ketempat asalnya dan 6 bulan kemudian lemak akan kekal kepada tempat asal.
   Bagi mereka yang mula2 memakai PB , mereka akan merasa ketat dan tidak selesa dimana hari pertama hingga hari ke15 merupakan tempoh penyesuaian. Selepas tempoh tersebut , anda akan berasa semakin selesa.
4) BOLEH TAK PAKAI LONG GIRDLE SAHAJA TANPA PAKAI 1SET PB.??
  Jika anda hanya memakai LONG GIRDLE sahaja untuk jangka masa panjang , lemak mudah terbentuk dibahagian perut dan peha luar. Maka kontur badan akan menjadi tidak menarik.
5) SAYA DAH KURUS, PERLU KER PAKAI KORSET LAGI..??
  Suka soalan ni..heheheheh..
Mcm ni.. TUjuan korset PREMIUM BEAUTIFUL adalah bukan semata2 untuk kuruskan badan tetapi motif utamanya adalah dihasilkan dgn menitikberatkan 70% kesihatan dan 30% unk pembentukan tubuh badan.
Semestinya 100% keyakinan diri seseorang.




No comments:

Post a Comment